MrM Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Har funnet noen sider på nette om url til ip kamera for å streame. Det jeg trenger å å sette opp mine ip kamera i Homeseer. IPC kamera med POE kom automatisk inn etter et søk, men jeg har noen D-link som jeg skulle fått opp. 930L, 933L og 5020 Får det ikke til i Homeseer. Noen som har tips? Endret 7. oktober 2017 av MrM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaute Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Fra mitt 930L bruker jeg IP:Port/image/jpeg.cgi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrM Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2017 Takk for feedback, mangler bare user og pw prøver å legge til ?user=xxxx&pwd=xxxxx men kommer ikke videre, byttet ut pwd m password Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaute Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Prøv: http://user:password@IP:PORT/image/jpeg.cgi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrM Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2017 Takker, det fungerte på alle dlink kameraene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettopp Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvis du skulle ha behov for snapshot, så er det i hvert fall (på D930L) http://IP:PORT/snapshot.jpg?user=*&pwd=* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sture00 Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Legger dere til dette under setup og camera eller via plugin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrM Skrevet 19. november 2018 Forfatter Del Skrevet 19. november 2018 Har lagt inn i setup på kameraene med tanke på bevegelse som sender bilder (ftp) til min webserver og mail. Har ikke testet film. Så har jeg i Homeseer lagt inn for eksempel at det taes et bilde av inngangspartiet når det ringer på døra eller ved andre spesielle hendelser som at det en dør åpnes når det ikke forventes, garasje port går opp eller ned når det ikke forventes. Men jeg sliter med å ha live bilder i HSTouch appen på nettbrett eller mobil, tar bare et bilde når jeg starter. Tror det kan ha noe med strengen å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.