PerH Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Monterte en slik i helgen, og opplevde at denne alltid går først til 100% lys, så til sist innstilte verdi. Jeg har et par WMR252, og de går direkte til sist innstilte verdi. Noen som vet om dette er en instilling, eller om den skal være sånn? I Så fall blir det å bytte den til en 252.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Jeg trodde ikke det var mulig å stille noe som helst på den... Hvilken lyskilde er det på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PerH Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2017 100w halogen nå.. Det var et Pot å stille på bakpå den, som skulle justere hvor lavt minimumslys du kan få tror jeg (blir forskjell med LED vs Halogen).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PerH Skrevet 30. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2017 Problem løst! Den sto på nivå 4 for lavenergilamper, når jeg stilte om til LED/Glødelampe så var den som den skal. Det er kanskje logisk at lavenergilampene på ha full gass i starten for å tenne? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 12 timer siden, PerH skrev: Det er kanskje logisk at lavenergilampene på ha full gass i starten for å tenne? Ja, det kan stemme bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.