Christian Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har lagt inn scriptet til @Moskusat det skal sjekkes for fridag/arbeidsdag. Når jeg trigger det manuelt, så kjører det. Men eventen under vil ikke kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Så jo helt greit ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Ja, det var det jeg også trodde . Fikk det til å kjøre nå klokka 09.49, så får bare se om det var hikke i systemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Flytter emnet jeg, siden vi har både en kategori for "HomeSeer" og til og med for "Scripts". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2017 Ser at scriptet kjører, men den virtuelle devicen vil ikke oppdatere seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 7 timer siden, Christian skrev: Ser at scriptet kjører, men den virtuelle devicen vil ikke oppdatere seg. Hvis verdien er den samme som dagen før, så vil ikke «last changed» nødvendigvis endre seg. Er en hake for det på første fane på devicen. Og i dag er det jo arbeidsdag, så da har den jo rett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.