Salvesen Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Skal gå til innkjøp av AR briller til test i jobb sammenheng, men jeg har dog ingen erfaring i fra dette tidligere. Så lurer på om noen av dere har jobbet med dette og kjenner til alternativ? Det åpenbare valget er såklart hololens, men den er relativt kostbar og har langt mer funksjonalitet en vi trenger. Så ser etter rimeligere alternativ. Har sett litt på sony og vuzix sine. Finnes det andre jeg bør se på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Personlig ville jeg ikke vurdert andre enn HoloLens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 10. november 2017 Forfatter Del Skrevet 10. november 2017 1 time siden, Moskus skrev: Personlig ville jeg ikke vurdert andre enn HoloLens. .: Enig i det, men det er ett kost nytte spørsmål som ligger til grunn her Vi har forøvrig en hololens til test også, men vill prøve ett annet alternativ for å se om det kan "gå" til 1/3 av prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Ja, jeg forstår prisargumentet, men hvis man skal ha en god, allsidig og praktisk plattform å utvikle til så tror jeg ikke man kommer så langt unna HoloLens. Det støtter jo C# og Unity, bl.a. Å slippe kabel når man kjører demoer er genialt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 12. november 2017 Forfatter Del Skrevet 12. november 2017 2 minutter siden, Moskus skrev: Ja, jeg forstår prisargumentet, men hvis man skal ha en god, allsidig og praktisk plattform å utvikle til så tror jeg ikke man kommer så langt unna HoloLens. Det støtter jo C# og Unity, bl.a. Å slippe kabel når man kjører demoer er genialt. Det som er saken er at det ikke skal brukes til noen avanserte oppgaver, da hadde valget vært veldig lett. Det skal brukes til service saker hvor en kan remote hjelpe med å visuelt indikere hva som skal sjekkes, inspiseres osv Altså veldig begrenset og enkel funksjonalitet. Jeg tror jeg kommer til å prøve ut vuzix først, ser ut som det brukes en del til remote support. Så får vi se om det holder mål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Blir uansett spennende å se hva du/dere får til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.