Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro dimmer til å styre en annen fibaro dimner


PMGaustad

Anbefalte innlegg

S1 vil alltid styre lyset som er koblet til, og dimmeren ha et lys koblet til.
Hva med s2, har linket s2 mot en annen dimmer og det virker I softwaren, men får ikke noe resultat når jeg trykker på bryteren. Er det noe jeg har glemt? [emoji848][emoji848]

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ganske sikker på at gruppe 1 skal være mot HomeSeer uten endpoint, men det burde egentlig ikke ha noe å si for akkurat dette. 

 

Kan du prøve å legge til dimmer 2 på gruppe 2, 4 og 5 på dimmer 1 i tillegg? Da skal du få reaksjon med både S1 og S2, bare for å teste. 

 

Kan du også sjekke om dimmer 2 er gjenkjent som «dimmable»? Husker ikke hvilken parameter det er i farten. 

 

Fungerer begge dimmerne ellers som normalt? Lar seg styre fra HomeSeer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.