Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Popp dørlås


gullfrode

Anbefalte innlegg

Kjøpte og hacket garadjedøra og satte inn en Popp Dørlås med medfølgende sluttstykke.

Fikk innstallert den på første forsøk uten feil i HS3 med min hjemmesnekra ZNet, og fungerte upåklagelig til morgenen på den 17, da jeg plutselig mista all kontakt. Fikk ikke til å inkludere den igjen(eller ekskludere, prøvde mange kanger.

Kjøpte nytt sett, og den Poppen får jeg heller ikke til å inkludere.

Prøvd både med popp sin egen transformator på 12v samt 9v batteri. Diode blinker, får ingen kontakt.

Noen tips?

 

Har UZB på ZNet, prøvde og på en Pi2 med HS3 innstallert og uZB, samt til usb-sticken som er koblet til hovedHS3, ingen kontakt, finner ingen ting ved inkludering.

Har plugin 3.0.2.215 på hovedHS3 og 3.0.1.190 på pi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.