Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Vurderer HS, men kommer ikke over designen


aleks

Anbefalte innlegg

Interessante svar. Jeg har en RFXCOM, Conbee og Aeon kontrollere for ting og tang, Harmony hub til tv og slike ting.

 

Har snakket med dem og jeg får 50% rabatt slik som de hadde i mai på produktene deres.

 

Tenkte å kjøre dette på en HP Proliant 380-server så tror ikke ressurser skal være et problem.

 

Blir å sjekke litt - litt skummelt valg egentlig. Testet så mye med HA nå og det er ikke til å komme over de har flere "plugins", men jeg liker HS virker som har mer konfigurasjon en ikke ser på HA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, bjornepappa skrev:

Men det kan hende det finst ein meir elegant måte å få det til uten ein enda ein ekstra app?

Jeg bruker Pushover, men jeg skal ha notifikasjoner som ikke bare er fra HomeSeer... Men det er en gratis plugin til HomeSeer for Pushover, og du kan for eksempel pushe notifikasjoner med bilder direkte til telefonen. Praktisk. :) 

 

51 minutter siden, aleks skrev:

Jeg har en RFXCOM, Conbee og Aeon kontrollere for ting og tang, Harmony hub til tv og slike ting.

Ja. Alt det der kan integreres med en gang. :) 

 

52 minutter siden, aleks skrev:

Blir å sjekke litt - litt skummelt valg egentlig. Testet så mye med HA nå og det er ikke til å komme over de har flere "plugins", men jeg liker HS virker som har mer konfigurasjon en ikke ser på HA.

Igjen: Dette er smak og behag. Vanskelig å svare på.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.