csaether Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Er det noen som har erfaringer med denne enheten? Etter noe prøving og feiling fikk jeg lagt den til i non-secure mode. Har støtte for av og på for hver kanal, men ikke noe annet. Er veldig ny til Homeseer, så det kan være brukerfeil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Kan du ta et screenshot av devicene du får? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkmod25 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 1 time siden, csaether skrev: Har støtte for av og på for hver kanal, men ikke noe annet. Men hva egentlig du "forventer" av enheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
csaether Skrevet 12. november 2018 Forfatter Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Jeg hadde håpet at den også rapporterte strømforbruk. Trodde jeg hadde lest dette i beskrivelsen, men etter å ha finlest manualen er jeg litt mer usikker. Setter stor pris på om noen eventuelt kan hjelpe meg å tolke dette... Manualen vedlagt her : manual_heatit_z-din 616_eng.pdf Endret 12. november 2018 av csaether Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 7 minutter siden, csaether skrev: Jeg hadde håpet at den også rapporterte strømforbruk. Det tviler jeg på. Dette er kun reléer, som både kan brukes til AC og DC. Hvilke inputs får du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkmod25 Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 (endret) Svaret er nei. Z-DIN 616 (akk. som alle andre Z-wave Brytere med potensialfri rele utgang) støtter ikke "Power Meter feature". (Kanskje untatt en vegg bryter fra HELTUN. Men den bruker da det som kalles en " Power consumption logic"...) Endret 12. november 2018 av hkmod25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
csaether Skrevet 12. november 2018 Forfatter Del Skrevet 12. november 2018 På bildet ser man devicene som ble opprettet. Jeg har endret navn på de 6 nederste. Disse het opprinnelig Switch 1-6. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 15 timer siden, csaether skrev: På bildet ser man devicene som ble opprettet. Jeg har endret navn på de 6 nederste. Disse het opprinnelig Switch 1-6. Og "Switch N" og "Multilevel N" er inngangene? Har du prøvd noen av dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
csaether Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 Nei, ikke enda. Det er 6 rele utganger, og 6 innganger på enheten, så jeg forstår ikke hvorfor det er opprettet totalt 18 enheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 2 minutter siden, csaether skrev: 6 innganger på enheten, så jeg forstår ikke hvorfor det er opprettet totalt 18 enheter. Jo, for inngangene kan kanskje måle forskjellig spenning (eller tilsvarende, jeg har ikke finlest manualen), og dermed kunne "dimmes". 6 on/off + 6 variable spenning = 12 (som egentlig er de samme 6 inngangene). Legg til 6 utganger, så har du 18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
csaether Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 OK, da virker det som enheten funker som den skal. Skal teste en inngang etterhvert for å dobbeltsjekke. Tusen takk for god hjelp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.