Rufus Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Jeg er nybegynner med HS3, og sliter litt med en event som skal kjøre når jeg f.eks skal legge meg. Eventet skal manuelt trigges av andre event for å varsle om at garasjeporten ikke er lukket. F.eks når jeg legger meg, eller skal reise bort osv. Problemet er at selv om porten er lukket så sendes pushvarsel om at porten ikke er lukket. Hva gjør jeg galt her? Device som skal sjekkes er en device fra MyQ plugin. Den har status "closed", men likevel sendes pushvarselet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Hvordan ser eventen som trigger dette ut da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 8. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Har foreløpig bare kjørt eventet fra HSTouch, og også forsøkt å trigge det fra en testevent. Er det noen spesielle regler som gjelder for manuelt triggede eventer som jeg ikke har skjønt? Ignorerer den AND IF? Endret 8. desember 2018 av Rufus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 På test eventer ditt, har du huket av for at den skal ta hensyn til conditions? Trykk på den gule pilen til høyre for der hvor du velger eventet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 8. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2018 Aha Det hjalp. Det valget har jeg aldri lagt merke til før Takker og bukker for rask og smidig hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 La oss bare si All your know how, comes from all your fuckups ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iceball Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 På 9.12.2018 den 0.10, Rufus skrev: Aha Det hjalp. Det valget har jeg aldri lagt merke til før Takker og bukker for rask og smidig hjelp. Har MyQ selv, og avhengig av bruk så kan det være like greit å sette opp ekstra varslinger i MyQ appen på at den har vært opp i x-minutter/timer osv. Vet aldri når en plugin streiker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 11. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2018 Ja det er sant. ? Har nesten ikke sett på hva appen tilbyr av funksjonalitet enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.