Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Problem med å fustere SDJ-vstat med event


JohnMartin

Anbefalte innlegg

 

Har satt opp event for å slå på varme når strømprisen er under Low i TibberSeer.

 

image.png.d564e0eb14f20c9f17280fba1fdbbbec.png

 

Men av en eller annen grunn, så vil ikke SDJ-vstat godta dette.

Mode endres til Dag når eventet trigges, og varmen slår seg på, men varmen slår seg automatisk av igjen med en gang.

 

image.thumb.png.d681b2b61eeddefae58472f26eacafda.png

 

Varmen slår seg ikke på før kl 04, da den skal slå seg på i henhold til Schedule i SDJ-Vstat.

 

Mistenker at det er et problem med SDJ-Vstat som jeg har oversett.

 

Noen som har noen tanker eller forslag?

 

 

Endret av JohnMartin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilsøket litt selv igår og snakket med han som laget plugin. 
Og det kan se ut til at jeg hadde et event som endret tilbake til Auto samtidig.

Har endret på dette, så får se i natt når prisen går under Low igjen.

 

Om det så er tilfelle, så kan det se ut til at jeg har opplevd det jeg har fryktet.

Begynner å få såpass mange events at de begynner å jobbe mot hverandre og føler jeg mister oversikt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, JohnMartin skrev:

Begynner å få såpass mange events at de begynner å jobbe mot hverandre og føler jeg mister oversikt ?

 

Jeg ble veldig glad når jeg oppdaget filtermuligheten helt til høyre i event-listen - «referencing device», eller hva den heter. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, ZoRaC said:

 

Jeg ble veldig glad når jeg oppdaget filtermuligheten helt til høyre i event-listen - «referencing device», eller hva den heter. :) 

 

Ja, har brukt den en del ganger.

Nå når jeg har gått på en smell der jeg har brukt mye tid på feilsøking, så husker jeg kanskje å sjekke etter om det er andre event som jobber imot i fremtiden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.