Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Styring av HS3 vha. Logitech Harmon Elite/Hub


Zulboom

Anbefalte innlegg

Har akkurat sett opp Logitech Harmony Elite med Hub (1299kr på Elkjøp, spar 1000, gjeld til og med laurdag 23. mars) saman med MeiHarmonyHub-Plugin.

Med dette har eg fått full kontroll på alle Harmony-devicane og -aktivitetane frå HS, men eg skulle helst ha hatt moglegheit til å styre utvalde lys og/eller eventar i HS frå "Home Control"-knappane på fjernkontrollen.

 

Eg ser at på HS-forumet skriv dei at ein kan nytte eit program på PC'en til å lage ein virtuell Hue Hub, og styre devicar i HS vha. JSON. Er veldig keen på å sette opp noko tilsvarande sjølv, men dersom det fins enklare løysingar på dette frå før er det ikkje vits å finne opp hjulet på nytt (sjølv om det kan vere litt morsomt av og til ?).

Nokon som har ei løysing på dette som dei har prøvd/brukar sjølve, eventuelt veit om alternativ?

 

PS! deCONZ dukka opp i Harmony-appen som ein Philips Hue Hub, og alle devicane der (inkludert kaffitraktaren ?) får eg no styrt via fjernkontrollen.

 

Edit: Fann følgjande HS-->Harmony-styring når eg såg litt meir på events, men eg vil helst kunne gjere ein del meir enn dette, sidan trigger/conditions kun er aktivitet/shutdown-basert.

image.png.921f822bf1f34048415a70818cec7ba1.png

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.