Christian Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Jeg har fått ett problem med Philips Hue sensorene mine. Når det er bevegelse, så kan jeg se det på deConz at de registrerer, jeg ser det også i HS på Devicene. Men når jeg går i loggen på HS så står det ingenting. Jeg har ikke slått av logging på disse devicene. Ingen av eventene som jeg har satt opp starter. Jeg har restartet deConz og Homeseer, uten hell. Noen som har vært borti det samme ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Hvilken versjon av HomeSeer, JowiHue og deCONZ? Har du noe annet tilkoblet ConBee (lys f.eks)? Virker i såfall de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 24. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2019 Fant ut at det var den siste versjonen av HS som laget trøbbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 Hørtes rart ut. Hvilken versjon av HS har du og hvilken hadde du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 25. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2019 Jeg hadde .531. Og nå kjører jeg .520. Fant noen tråder om det på det engelske Homeseer forumet. Når jeg da nedgraderer så dunket alt igjenSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.