kouzco Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Hei! Skal koble en fibaro RGB kontroller og har et spørsmål. Følger dette diagrammet Om jeg ønsker å kun skrud stripen av og på med den fysiske bryteren. Farge ordner jeg i app... Hvordan skal jeg da koble dette? Merk at jeg kun har mulighet å bruke en impulsbyter... Må jeg jeg ha en egen bryter forankoblet som kutter hele spenningen til supply? Ser for meg lag i reaksjonstiden på stripen samt at den ikke vil huske siste farge om jeg må gjøre det slik... Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Den husker fargen, men jeg tror ikke noen av inngangene styrer "All", men kun hver sin farge (kanskje det er konfigurerbart)? Men hvis den styres via assosiasjon (dvs fra en annen node), så er det "All" som styres, og fargevalget huskes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 kouzco Skrevet 24. november 2019 Forfatter Del Skrevet 24. november 2019 På 23.11.2019 den 18.51, Moskus skrev: Den husker fargen, men jeg tror ikke noen av inngangene styrer "All", men kun hver sin farge (kanskje det er konfigurerbart)? Men hvis den styres via assosiasjon (dvs fra en annen node), så er det "All" som styres, og fargevalget huskes. Ok. Skal bruke dette på et fritthengende overskap på kjøkkenet.. Skal ha en vanlig dimmer2 på lysene under skapet da dette vil lyse opp selve kjøkkenbenken. RGB'en skal jeg ha på en kontroller som styrer lys på sidene og på toppen av overskapet (skal kun ha farger på sidene og på toppen). Så om jeg setter RGB'n som assosiasjon med dimmer2 som styrer lyset under vil jeg oppnå det jeg ønsker? ønsker ikke at RGB'en skal henge seg på når jeg dimmer da dette kun er effektbelysning. Dette er vel kanskje mulig og ordne? takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Ja, tror du oppnår akkurat det du vil med assosiasjonen der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
kouzco
Hei!
Skal koble en fibaro RGB kontroller og har et spørsmål.
Følger dette diagrammet
Om jeg ønsker å kun skrud stripen av og på med den fysiske bryteren. Farge ordner jeg i app...
Hvordan skal jeg da koble dette?
Merk at jeg kun har mulighet å bruke en impulsbyter...
Må jeg jeg ha en egen bryter forankoblet som kutter hele spenningen til supply?
Ser for meg lag i reaksjonstiden på stripen samt at den ikke vil huske siste farge om jeg må gjøre det slik...
Takk takk
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.