Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Modbus plugin - problemer


Andreas

Anbefalte innlegg

Hallo.

Var så nysgjerrig på modbus plugin'en så jeg installerte den og fikk den til å virke mot en modbus enhet jeg har.

 

Men når jeg skulle slette enhetene som plugin'en laget, så startet problemene..

Når jeg går inn i modbus-plugin så er enhetene fortsatt der, finner ikke ut hvordan jeg sletter de.

Har prøvd å deaktivere og slette plugin'en, men når jeg installerer den igjen, så er alle enhetene der igjen.

 

Noen som vet hvilke filer som jeg kan slette evt hvilke jeg absolutt ikke må røre..

 

Venter på godkjenning på HS forumet, så skal jeg spørre utvikleren om dette.

 

Har en moxa enhet med 12 innganger og 8 utganger, som jeg vil bruke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Andreas skrev:

Noen som vet hvilke filer som jeg kan slette evt hvilke jeg absolutt ikke må røre..

Nei, jeg vet ikke hvilken måte plugin'en er skrevet på. Men det kan være verdt å sjekke om det er en .ini fil (eller en annen fil) som tilhører Modbus-plugin'en i \Config-mappen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.