Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kunnskap om det er mulig å styre en eller flere TP-link Kasa Wifi fra en av Logitech's fjernkontroller / hub? Gjerne via app på telefonen hvis nødvendig.
På Logitech fjernkontrollen (Harmony Companion) er det jo egne knapper som er satt av for formålet, og Harmony Elite skal vel også kunne det samme. (Har begge to)
Hvordan får jeg det eventuelt til? Noen som kan hjelpe?
Beklager hvis dette er postet feil?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Woffen skrev:

Ble rådet til å poste her, men ante ikke at det var så få som følger siden..


Vet ikke hvor du har det fra at det er få brukere her? Over 4000 medlemmer og det skrives vel 10-20 kommentarer her pr dag. Men de færreste innen hjemmeautomasjon bruker wifi-utstyr, så det er nok heller det at du har spurt om noe som svært få her på forumet har erfaring med. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2020 den 17.39, Woffen skrev:

Beklager! Hadde faktisk forhåpninger om at NOEN kunne hjelpe, men ser det er nærmest null aktivitet her. Ble rådet til å poste her, men ante ikke at det var så få som følger siden..

Som jeg sa på diskusjon.no så tror jeg du prøver å få til det umulige siden du vil ha en direkte kobling. Det finnes måter å gjøre det på, men det krever en del innsats. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har kunnskap om det er mulig å styre en eller flere TP-link Kasa Wifi fra en av Logitech's fjernkontroller / hub? Gjerne via app på telefonen hvis nødvendig.
På Logitech fjernkontrollen (Harmony Companion) er det jo egne knapper som er satt av for formålet, og Harmony Elite skal vel også kunne det samme. (Har begge to)
Hvordan får jeg det eventuelt til? Noen som kan hjelpe?
Beklager hvis dette er postet feil?
 

Skal være mulig via node-red hvis det finnes egen palette til tp-link.
Da kan du bruke fakeroku, så du kan legge til en virtuell roku inn i harmony.
Jeg bruker den løsningen for å kjøre screens opp/ned[emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.