Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Amazon FireTVCube og Ferdig flashet ExpressVPN Router


Fermate

Anbefalte innlegg

image.png

 

Alexa på TVen?

 

Har en (uåpnet) FireTV cube til overs som gjør at du kan kjøre Alexa på TVen som om det var en stor Echo Show der TVen er skjermen.
(Du kan be om å få opp Cloudcams, handlelister osv)

FireTV kan også kjøre Netflix, Internet (NRK) Prime osv samt skru TV'en av og på (ihvertfall med en Samsung TV)

 

Vanligvis kjører jeg ExpressVPN på PC for å koble meg til USA når jeg skal se Amazon Prime osv men for denne løsningen ble det da å bruke en VPN router istedet. Dette er en Linksys WRT 3200 som jeg allerede har fredig flash'et firmwaren på til å være VPN router og gir et Web grensesnitt for å skru VPN av og på og bestemme hvor du vil VPN'e.

 

FireTVCuben er i uåpnet empalasje mens Routeren er i komplett embalasje men er altså tatt ut og ferdig flashet.

 

Nypris:

FireTV $120

Router 1650,-

 

Om vi sier dollaren er 10Kr (siden jeg ikke regner inn frakt fra usa) og begge er pluss moms blir det 1200+1650 + moms = 3560,-

Hva med halv pris: 1800Kr ?
 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.