Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Heatit Z-Dim riktig dimmer verdi i Homeassistant


Phjodor

Anbefalte innlegg

Hello,

 

Først, jeg kjører Homeassistant på en raspberry pi med en Razberry 2 og openZwave.

 

Jeg trenger litt hjelp fra kloke folk. Jeg forsøker å få igang to stykk dimmer med vred. Jeg testet først de Namron Z wave 200 w led dimmer. Men fikk det ikke til så de viste riktig status etter jeg skrudd de av eller på i HA, den viste seg fortsatt som av etter lampene var skrudd på. Det funket fint å få riktig status når man kjørte dimmeren "manuelt", av og på samt nivå av lys. 

 

Nå tester jeg Heatit Z-Dim. Her får jeg riktig status i GUI om den er av eller på både fra HA GUI og manuelt. Men nivå på lyset blir ikke oppdatert i HA når jeg justerer på vred. Noen ideer på hvordan jeg kan få det til? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.