hvg99 Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Hei. Jeg har i denne tråden forklart hvilket system jeg har. Lurer på å bare hive hele Hubitat ut og bytte ut med Fibraro Home Center 3. Er det noe jeg bør være obs på? GUI ser ganske bra ut. Jeg trenger ikke et superavansert oppsett, men jeg vil ikke ha internett-basert/cloud hub. Det må være 100% lokalt. Passer HC3? På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Foreløpig støtter vel ikke HC3 Zigbee (så vidt jeg vet), så det kan være en begrensning... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magn Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Jeg har kjøpt med en Home Center 3 og jobber litt med å installere røykvarslere og kamera. Jeg har installert Fibaro 10 Røykvarsler 2 Z-Ware Jeg har også kjøpt meg to kamera som jeg ønsker å kople til denne. Det er: Reolink E1 Zoom Reolink RLC-510WA E1 Zoom har jeg lagt inn med MJPG Stræmbane: http://10.0.x.x/cgi-bin/api.cgi?cmd=Snap&channel=0&rs=wuuPhkmUCeI9WG7C&user=xxxxx&password=xxxxxx RLC-510WA får jeg ikkje til å virke. Jeg tror det er MJPG Strømbane som er feil, men jeg finner ikkje ut kva denne skal være for å se film fra kamera via Home center 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.