Jump to content
  • Sign Up
Støtt hjemmeautomasjon! 🥇🥈🥉

Recommended Posts

Posted

Jeg var usikker på hvor det passet å spørre om dette, men prøver her.

Jeg er i ferd med å «fordumme» huset litt ifb. med salg, da systemet mitt er gått litt ut på dato.

Dette består av komponenter fra IHC og Elko Living fra ca. 2010 (på denne tiden brukte Elko IHC-komponenter).

Er dette noe som salgbart? Har noen utgangsmoduler, inngangsmoduler, trådløse dimmere, trådløse brytere og en drøss med (den gang svindyre) Elko Living-brytere.

Føler det litt feil å kaste det også.

Altså slike komponenter:

772F78B5-3864-4083-896C-4B91F4FE5FD1.thumb.jpeg.f3bc0158afe42caebc1e1fc03b8570fe.jpeg

9E03A54D-76B2-4B18-848F-F5AA182E1401.thumb.jpeg.48efb68d489037fa43acffb2d4e3686a.jpeg

Posted
På 21.1.2021 den 0.19, awt skrev:

Føler det litt feil å kaste det også.

Jeg forstår tanken, men Elko Living er vel dessverre kun kompatibelt med seg selv...

Posted

Jeg vet det, men mulig noen allerede har litt av dette og kunne tenke seg å utvide eller ha reservedeler e.l.

Tenker det havner på Finn etterhvert, så får jeg se om det blir solgt, eller om jeg kan bruke det i en garasje e.l.

• 6 months later...
Posted

Hei. 

Jeg har et system som jeg mangler litt komponenter til.

Har du termostater/romfølere/gulvfølere?

Hva annet har du evt?

Posted

Har dessverre lite av denslags.

Jeg har i hovedsak "hovedkompoenenter" (innganger, utganger, nettverksmodul etc.) og brytere.