Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Heatit Z-temp2, elko ramme?


kåres

Anbefalte innlegg

Har noen Mill ovner jeg nå har bestemt meg for å kutte ut, i det minste skytjenesten, og tenker å styre de via noen fibaro wp jeg har liggende. For å ha mulighet til taktil regulering av temperatur tenker jeg å bruke z-temp2. Har noen gjort seg noen erfaringer med denne både mtp batteritid, respons/brukervennlighet og ikke minst, om man kan få plass til en elko ramme rundt den? Skjønner at den ikke vil sitte klipset fast, men hadde vært gull om den doble rammen jeg har nå kunne blitt byttet med en trippel ramme og limt z-temp rett på veggen i ramma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, kåres said:

om man kan få plass til en elko ramme rundt den?

Det kan man ikke. Den er større enn rammen.

 

Batteriene holder lenge hvis den dingsen som den er assosiert med fungerer. Hvis den kobles ut (som ikke er et sannsynlig scenario) så går batteriene fort.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.