Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Merkelig device :)


bjwanvik

Anbefalte innlegg

At Fibaro RGBW-kontroller er en allsidig enhet er vel en velkjent sak, men at den registrerer gallons på en RGB ledstripe, DET skjønner jeg ikke så mye av... :)
Jeg tror ikke alle jeg har er sånn, men har sett det på flere, og det hjelper ihvertfall fint lite å kjøre rescan på de.

Noen som har tips?

gallons.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, det var rart.

Jeg husker rett og slett ikke hvor gammel denne er, men jeg tipper det er omlag ett år siden jeg kjøpte denne..
Måtte ta en sjekk på en av de andre med det samme, ser den har 25.25, men også her måles det tydeligvis noe vann :P

fibaro kjøkken gulv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Nå så jeg at det hos meg også har dukket opp en «Gallons». Jeg har fire rgbw (to 22.22 og to 25.25). Jeg har kun "Gallons" på én av de med firmware 25.25. Jeg er på nyeste versjon av z-wave plugin, men "Gallons" kan ha dukket opp når som helst i løpet av det siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.