ZoRaC Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) Noen som har denne og kan si noe om batteritiden? Har hatt tidligere modeller og selv innendørs i en blokk måtte jeg bytte batteri minst to ganger i året... Pga et litt merkelig problem ser jeg meg nødt til å bytte ringeklokkeknapp, men vil jo helst ha minst mulig "vedlikehold" på noe så enkelt som en ringeklokke! Siden jeg har kabler ut til knappen og mulighet for å ha et batteri inne, kan det funke å bruke et CR123-batteri i stedet? Det har mye mer mAh og vil da kunne stå inne i "bjella" (som ikke er i bruk lengre): Endret 21. januar 2017 av ZoRaC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg har den! 2 år and still going. Men den er skjeldent i bruk da jeg bor langt unna dørselgere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 15 minutter siden, xibriz skrev: Jeg har den! 2 år and still going. Men den er skjeldent i bruk da jeg bor langt unna dørselgere. Såpass ja! Da trenger jeg kanskje ikke "hacke" den for å ta i bruk større batteri. Spørs om jeg får gå for en sånn - koster jo uansett bare en hundrings. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Min står ute, så hvis det er inne i en trappoppgang holder den sikkert leeenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvardgj Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) jeg også har en, men plastiken har blitt gul, og festet har knekt, (den står i rekkevidde til sol og regn). men det er da på 3 eller 4 året den står der, så jeg er fornøyd. jeg har vel byttet batteri en gang på den tiden Endret 21. januar 2017 av Håvardgj 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZF- Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg har hatt min i tre år uten å måtte bytte batteri. Den er plassert utendørs. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.