xibriz Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) Kom over denne i jakten på noe annet: http://www.clasohlson.com/no/Mottaker-på-av-for-38-3375/38-3376 NEVER MIND! Endret 25. januar 2017 av xibriz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Funker de med noe som helst...? Vet du hvilken protokoll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 10 minutter siden, Moskus skrev: Funker de med noe som helst...? Vet du hvilken protokoll? Der sier du noe.. ifølge kommentarfeltet er de ikke kompatible med Telldus en gang.. da er det kanskje en grunn til at prisen er så bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 Ja, jeg har kjøpt billige 433 MHz produkter før som knapt er kompatible med seg selv. Jeg styrer langt unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodstrupmoen Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 22 minutter siden, xibriz skrev: da er det kanskje en grunn til at prisen er så bra. Men er prisen så veldig bra? Du får jo nesten samme pris med å velge en 3 pakk til ordinærpris med noe man vet fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. januar 2017 Del Skrevet 25. januar 2017 6 minutter siden, Blodstrupmoen skrev: Du får jo nesten samme pris med å velge en 3 pakk til ordinærpris med noe man vet fungerer. Ja, Anslut selges jo i 2-pakning til 99. Og de fungerer i det minste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 25. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2017 Nå måtte jeg oppdatere førstepost så ingen løper å kjøper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.