Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Noen som har Aeon DSC06106 plug


MrTiger

Anbefalte innlegg

Noen som har alla denne https://www.amazon.ca/Aeon-Labs-DSC06106-ZWUS-Z-Wave-Energy/dp/B007UZH7B8

Tronika solgte denne før også.

Jeg trenger parameterlisten til denne og jeg klarer ikke og finne den på nett. Får heller ikke svar fra Aeontec;(

Problemet er at den oppdaterer watt`en nesten hvert sekund så den tar opp mye kapasitet på serveren. Den oppdaterer seg hver gang det blir noen watt forskjell over en hvis %

på kontakten, Så loggen blir full med 600w, 601w, 598w, 603w o.s.v. Må ha en parameter som gjør at den ikke reagerer på så liten watt økning/senking.

Endret av MrTiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (flere av) den. Skal se om jeg finner manualen når jeg kommer hjem.

 

MEN denne har faktisk ferdig definerte oppsett. Bare gå til Root -> Z-wave -> Settings, så finner du innstillingene der ferdig tolket. :) 

Slik ser min ut:

z-waveoppsett.png

 

(Den timer ut på LED for jeg tror ikke min kan endre noe på det fra den siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den også, men jeg trenger noe som sier alla dette.

 

The value here represents minimum change in wattage (in terms of wattage) for a REPORT to be sent (Valid values 0- 60000).                       50(W) 2 

The value here represents minimum change in wattage percent (in terms of percentage) for the REPORT to be sent (Valid values 0-100).      10(%) 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en parameterliste fra en annen plug som er fra aeon, mulig de bruker samme oppsett på produktene sine

Her er det parameter 91 og 92.

Hvordan kan jeg se hvilken parameter som er på modulen nå? sette den på parameter f.eks 91 og trykke set uten å sette inn en ny parameter..under  Root -> Z-wave -> Settings,

https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/6009584528/original/7 Smart Switch G2.pdf?X-Amz-Algorithm=AWS4-HMAC-SHA256&X-Amz-Credential=AKIAJ2JSYZ7O3I4JO6DA%2F20170125%2Fus-east-1%2Fs3%2Faws4_request&X-Amz-Date=20170125T140943Z&X-Amz-Expires=300&X-Amz-Signature=e3e4c2db96d96facc882b38542369dd20d87640c4da5c86072389f888b9b0c2c&X-Amz-SignedHeaders=Host&response-content-type=application%2Fpdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.