Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Estimert timeforbruk - Bryter/timer for inneværende time?


SK951

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

jeg har en automasjon som kutter strømforbruk hvis det estimerte forbruket overstiger x kWt. Vi har en tendens å havne litt over grensa hver måned, tenker derfor det er verdt å knote litt for å få oss under. Strømforbruket som kuttes er primært oppvarming og vaskemaskin. 
 

Problemet er at jeg nå bruker en timer på 60 minutt, og det er jo ikke noe poeng om det gjenstår 10 minutt av inneværende klokketime.  
 

Noen som har løst det på en annen måte, eller har er forslag til hvordan jeg kan stoppe automasjonen basert på klokka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.