Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Juletrebelysning?


ProphetSe7en

Anbefalte innlegg

Lysene vi har brukt de siste årene har slutter å virke, så er da på leting etter noe nytt.

 

Ønsker å ha litt kontroll over lysene, aktivere ulike forhåndsdefinerte scener osv. Har sett på Twinkly og Philips Hue Festival. Noen med erfaringer fra disse to, eventuelt noen gode alternativer?

 

Jeg ser også etter belysning jeg kan ha på terrassen, gjerne henge ned langs rekkverket. Beste hadde vært om dette kunne brukes til Halloween og Jul med enkle justeringer. Ønsker altså en form for lyslenke som kan brukes til begge anledningene uten at jeg må bytte lys for de to anledningene.

 

Ønsker noe som er enkelt å komme i gang med 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Twinkly og WLED masse. Kommer en liten guide på det om Ikke Lenge (TM).

 

Stjernen, juletreet og innendørs vinduer er WLED, det i mønet/takrenner ute er Twinkly. Twinkly gir mindre muligheter for fancy funksjoner, men er et godt alternativ til WLED når det kommer til lange strekk.

 

 

 

Lyset har en berøringsfri trigger som henger foran garasjen, demonstrert i 2020.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.