Knutarn Skrevet 8. januar 2023 Del Skrevet 8. januar 2023 Hei! đ  Har et butikkvindu, jeg Ăžnsker og sette opp en tv/pc skjerm.  Denne skal vise div ting for folkene som er utenfor.  Hva anbefaler dere til dette? :)  PC, resberry pi ol? Software?  Ha en flott dag! :)  Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
ThomasBjorseth Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Hva er «div ting»? Er det statiske bilder/plakater som byttes regelmessig, eller bevegelige bilder (=film)? Annet? Hentes innholdet lokalt (harddisk/minnepinne) eller via nett (fra en enhet i lokalt nett eller fra internett)? Hvilke(n) protokoll(er) skal brukes hvis materialet skal hentes via nett? Hvor ofte og hvordan tenker du Ă„ endre pĂ„ innholdet?  Hvis du kun skal vise en serie bilder, spille av en PowerPoint eller tilsvarende i loop sĂ„ trenger du ikke noen kraftig maskin. Skal du spille av film og streame det fra nett sĂ„ trenger du kanskje mer enn en Raspberry Pi, avhengig av opplĂžsning pĂ„ materialet. Men en hvilken som helst PC fra de siste 5 Ă„rene bĂžr klare dette uten problemer.  Men du bĂžr kanskje beskrive hva du Ăžnsker av lĂžsningen, sĂ„ er det enklere Ă„ gi deg gode svar. Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Moskus Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Jeg hadde brukt en liten PC, sĂ„ har du alle valgmuligheter Ă„pne. đ Digital Signage er er en greie. Jeg har brukt DigiNoti fra GDM tidligere, og det var et enkelt og overraskende fleksibelt system. Alternativt hadde jeg brukt PowerPoint. Siter Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.