Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Home Assistant 2023.2 og MariaDB


stigvi

Anbefalte innlegg

Ser ut som om det er litt sand i maskineriet hvis en har MariaDB på en Synology NAS. Den versjonen av MariaDB som finnes til Synology er vistnok bittelitt for gammel og har noen problemer som kommer fram i dagen hvis en oppgraderer HA til 2023.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baronKanon skrev (3 minutter siden):

Dette sto som en breaking change i release notes. Er viktig å lese gjennom dette hvis før man oppdaterer 🙂

image.png.c6896cdfa1d3c5003e1346685095b321.png

Ja, det er det. Jeg leste "breaking changes" for en uke siden da beta ble lagt ut og da mener jeg det ikke stod noe om dette.

I tillegg går jeg gjennom alle kommentarer på blog artikkelen etter et slipp. Det er ingen grunn til å være først ute med å oppgradere og problemer blir fort synlige i kommentarene.


Når det gjelder MariaDB så virker det som om Synology henger litt etter, men jeg må sjekke min egen senere i dag og se hvilken versjon som er innstallert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.