Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Store problem med Altibox Modell A


Garegaupa

Anbefalte innlegg

Me oppgradera for ei tid sidan frå Huawei Q22 til Altibox Modell A heime hjå oss. Eller, oppgradering og oppgradering, fru Blom... 

 

Me har store problem med stabiliteten på Modell A. Spesielt er NRK-appen syndaren. Denne hengjer seg opp eller krasjar heile tida. Dessutan opplevast heile dekodaren generelt veldig treg. 

 

Me har prøvd det meste av forslag frå Altibox kundestøtte, inkludera å byte både kablar og heile dekodaren. Ingenting har hjelpt. 

 

Er det fleire som opplever dette? Sjølv om eg ikkje er nokon Huawei-tilhengjar så kjenner eg at eg saknar Q22... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erling skrev (6 minutter siden):

Byttet tilbake Q-modellen, dønn stabil.

 

OK, då er eg tydelegvis ikkje den einaste som slit med dette.

 

Det som var så greitt med den nye er at det vart noko meir "plug and play" i høve til at eg har sett Altibox-heimesentralen i brumodus og brukar UniFi Security Gateway Pro 4 i staden. Då treng eg ikkje å tenkje på oppsett i høve til kva som er kopla til kor. Men viss ikkje eg får Modell A til å fungere betre for meg i tida framover så vurderer eg sterkt å byte attende til Q22 sjølv.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.