Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hvilken termostat skal jeg kjøpe i 2024?


Actibus

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av å kjøpe ting som bare fungerer halvveis.

Hvilken termostat for elektrisk gulvvarme skal jeg kjøpe i år, som fungerer uten tull opp mot HomeSeer?

Er de nye Z-TRM6 good ut av boksen?

Har forsøkt meg på noen Namron, men for noe dritt - vanskelig å få inn, kan ikke sette setpunkt fra HS og når man factory resetter de så nullstille IKKE z-wave delen.

 

Vet ikke hvor mange tusenlapper jeg har kastet bort på ting som fungerer halvveis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke selv testet TRM6, men dette er en Z-Wave 800 enhet basert på nye versjoner av hardware og  Z-Wave SDK. Burde være et godt valg. Jeg har en del TRM3 som fungerer greit. Jeg kan ikke gå god for hvor bra HomeSeer fungerer.

Endret av OlavT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 stk TRM3. Brukt i ca 4 år nå. Fungerer bra. Bruker de til varmefolie på 3 soverom, og en i vindfanget. Skrur av displayet kl 18 og på kl 07 på soverom. Komfortsetting i HA som setter gulvtemp til 24 gr. Strålende fornøyd med disse som er tilkoblet Home Assistant. Vil regne med de fungerer like greit i HS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.