Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Aeotec Multi Sensor 7: Recessor?


Anbefalte innlegg

Hm., det ser ut som om disse er like for 6 & 7, noen som vet om det faktisk stemmer?

 

https://aeotec.com/products/aeotec-recessor/

 

Sitat

Recessor has been crafted to be compatible three generations of Aeotec’s Z-Wave sensor technology. It offers in-wall and in-ceiling installation of MultiSensor 6, MultiSensor 7, and TriSensor.

 

Fikk 8-9 stk. felt inn m/USB-strøm i 2021. Skal bytte z-wave sentral og vurderer bytte. Sløsing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe revolusjonerende ifra 6rn til 7rn? Jeg kjører selv 6rn og bruker den i hovedsak til temperatur og bevegelsedetektering, og den fungerer utmerket til det, så for meg er det sløsing ^^ 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som sløsing. Jeg har en 6'er og en 7'er på hvert sitt bad. Ved direkte sammenligning så virker 7eren marginalt raskere i responsen, men det er ikke noe jeg tenker på i praktisk bruk. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspilt. Helt enig i at det ikke var nødvendig med oppgradering. Sløsing.

 

Har fått (kjøpt) 1 av den nye versjonen for erstatning på terrassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.