Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hemmafönster - Se om vindu eller terrassedør er åpen via Z-wave


Moskus

Anbefalte innlegg

Har svart: Gir kun om døren er åpen eller igjen, som alle andre magnetsensorer. [emoji20] 

Det var kjedelig, har samme problemet og det kunne jo vært en fin løsning. Jeg kan ikke en gang se på vrideren på døren min om den er låst, så hadde vært kjekt å hatt dette i automasjonen.


Sent from my iPad using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gaute skrev:


Det var kjedelig, har samme problemet og det kunne jo vært en fin løsning. Jeg kan ikke en gang se på vrideren på døren min om den er låst, så hadde vært kjekt å hatt dette i automasjonen.


Sent from my iPad using Tapatalk

 Jepp. Jeg har en device for om døren har vært åpen i dag. Ved natt/borte gir den pushvarsel med påminnelse om å låse. Funker forsåvidt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jepp. Jeg har en device for om døren har vært åpen i dag. Ved natt/borte gir den pushvarsel med påminnelse om å låse. Funker forsåvidt...

Ja, har sett at noen (kanskje du?) har nevnt det tidligere. Så blir vel å sette det opp slik om ikke noen bedre løsning skulle komme [emoji4]

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.