Moskus Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg synes iallfall dette så interessant ut: https://mitthemmafonster.se/ Trenger noe for å indikere om terrassedøren er låst eller ei, kanskje dette hjelper. Den rapporterer kun om døren er åpen eller lukket som alle andre magnetsensorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Registrerer den låst eller lukket? Eller begge deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2017 Har sendt epost og spurt, så får vi se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2017 Har svart: Gir kun om døren er åpen eller igjen, som alle andre magnetsensorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Et øyeblikk siden, Moskus skrev: Har svart: Gir kun om døren er åpen eller igjen, som alle andre magnetsensorer. Da fortsetter jeg heller med mine Sensative Strips til halve prisen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaute Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Har svart: Gir kun om døren er åpen eller igjen, som alle andre magnetsensorer. [emoji20] Det var kjedelig, har samme problemet og det kunne jo vært en fin løsning. Jeg kan ikke en gang se på vrideren på døren min om den er låst, så hadde vært kjekt å hatt dette i automasjonen.Sent from my iPad using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 1 time siden, Gaute skrev: Det var kjedelig, har samme problemet og det kunne jo vært en fin løsning. Jeg kan ikke en gang se på vrideren på døren min om den er låst, så hadde vært kjekt å hatt dette i automasjonen. Sent from my iPad using Tapatalk Jepp. Jeg har en device for om døren har vært åpen i dag. Ved natt/borte gir den pushvarsel med påminnelse om å låse. Funker forsåvidt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaute Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Jepp. Jeg har en device for om døren har vært åpen i dag. Ved natt/borte gir den pushvarsel med påminnelse om å låse. Funker forsåvidt...Ja, har sett at noen (kanskje du?) har nevnt det tidligere. Så blir vel å sette det opp slik om ikke noen bedre løsning skulle komme [emoji4]Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 (endret) http://m.ebay.com/itm/272351153249 Så vet du at døren er låst Endret 6. mars 2017 av Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2017 Liker ikke løsninger som aktivt låser opp døra mi når strømmen går... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.