Christian Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Plutselig får jeg bare opp en av tre Itach i HSTouch. Jeg har slettet plugin, og enheter, startet maskinene på nytt, så da er jeg litt tom på hvordan jeg skal få dem tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Reset selve iTach'en og søk den opp og konfigurer den på nytt. Min erfaring er at det lønner seg å gi dem faste IPer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 22 timer siden, Fermate skrev: Min erfaring er at det lønner seg å gi dem faste IPer Jeg har fast IP på alt "kritistk" utstyr, jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Jeg har fast ip, vet ikke hva det var, men nå er de kommet tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.