Fredrick Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Hei! Litt usikker på hvor jeg skulle plassere denne, da jeg ikke vet hvor feilen kommer fra. Jeg har en Fibaro Dimmer 2 montert bak bryter til taklampen på et babyrom. Den går helt løpsk uten at jeg forstår hva det er som er årsaken.. Loggen er endeløs med bare på/av hele veien. Enheten er ikke forbundet med noen eventer, og skal heller ikke være assosiert med andre enheter (kan jeg søke på dette?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Hva er tilkoblet lampen? Hva slags last? Prøvd rekalibrering? Skjer det uansett om du setter lavt dim-nivå eller høyt dim-nivå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrick Skrevet 18. april 2017 Forfatter Del Skrevet 18. april 2017 (endret) Den er koblet til en halogen-pære, kan prøve rekalibrering. Ser først nå at den ikke er satt opp som dimmer, den har ingen slider/on last level. Melder tilbake når jeg har fått sett litt mer på det Endret 18. april 2017 av Fredrick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Ville prøvd en rescan og en rekalibrering. Evt en exclude/include. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiderikFrom Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Den rapporterer at strøm forbrukes selv om den er av? Og tidvis veldig høyt forbruk når den er på? Hva slags halogenpære? Hvilken effekt? Jeg hadde noe lignende (dog ikke så ekstremt) på en qubino da jeg satte glødepærer med samlet maks effekt opp mot (eller var det over) det dimmeren var ratet for. Jeg tenkte det var innenfor, siden jeg satte maks dim level såpass lavt at effekt aldri nærmet seg det dimmeren var ratet for (200w). Det rettet seg med LED-pærer. Endret 19. april 2017 av DiderikFrom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrick Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Det større problemet er at den skrur av og på lyset hvert minutt. Jeg tipper effektrapporten kommer til å bli riktig når den får stå på lenger om gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.