Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Intin.no erfaringer


Kensko

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med intin.no ? Har nettopp kjøpt mine første hjemmeautomasjon ting derfra, og flere ting bærer tydelig preg av å være åpnet/brukt. Klistelapp forseglinger er brutt, eskene som ting kom i har rift, emballasje inni er det rifter i. Hometroller Zee S2 kommer kanskje ikke i egen eske? Den lå bare løst i plast sammen med resten av ordren fra Intin.

 

Kommer til å klage. Skal ikke være sånn at du kjøper feks ID lock til fullpris, bare for å se at esken den kommer i som minimum er åpnet tidligere.

 

Kent

2017-04-20 15.11.28.jpg

2017-04-20 15.11.59.jpg

2017-04-20 15.20.17.jpg

Endret av Kensko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare handlet z-wave der og er meget godt fornøyd. Spesielt godt fornøyd med servicen. Tipper pakkene er åpnet fordi de enten har sjekket/oppgradert moduler til siste firmware og/eller sjekket at alt følger med. Harogså fått noen som foresglingen var brutt på og dette var nettopp pga av de hadde tatt jobben med å oppdatere til seneste fw. Heller det en ubrutt forsegling spør du meg ;)

Sent fra min LG-D855 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo betryggende ut, men når jeg kobler opp Hometroller og forsøker å logge meg inn, får jeg bare opp en recovery screen. Når jeg logger inn på ssh med default bruker/passord, ser jeg full aktivitet i logger mars til juli 2016. Hometroller kom ikke i egen eske og ikke med noe form for papir (quick start guide etc). Den har også riper som tyder på at den har brukt.

 

Jeg skal gi de en mulighet til å rette opp, det er jo kun positive tilbakemeldinger her. Hadde gledet meg til å starte første prosjektet i kveld ? 

9.jpg

10.jpg

 

2.jpg

Endret av Kensko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker veldig som om Pien har vært brukt da, ville hvertfall klaget. Personlig ville jeg godtatt reduksjon pris og lagt til fersk installasjon på pien etterpå.
Om de har oppgradert låsen og brutt forseglingen, så burde de vel legge inn rutine om å opplyse til kundene om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.