bjwanvik Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Mine Aeon Multisensor 6 ser i HS3 ut som de går på batteri, hvilket ikke er tilfelle. De fungerer helt greit, men kom til å tenke på dette igjen nå som jeg skulle endre noen innstillinger på de - det tar jo endel ekstra tid og ekstra klikk i HS3 når den sier at de ikke er i "normal listening mode". Har ikke klart å finne noe parameter for å sette dette, men det er meget mulig jeg er blind? Er det noen her som har noe tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Ble de inkludert med strømkabelen i fra begynnelsen av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjwanvik Skrevet 2. september 2017 Forfatter Del Skrevet 2. september 2017 Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Det skjedde her også, la inn på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hvis du inkluderer den på batteri, må den inkluderes på nytt med strøm i. Så vidt jeg vet den eneste måten å gjøre det på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.