Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

​​​​​​AMPLIFI HD mesh


Nexst

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Nexst skrev:

2990,- begrenset antall på power

 

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/nettverk-og-internett/router/amplifi-hd-home-wi-fi-mesh-system/p-586946/

 

Noen som har erfaring med denne?

 

 

Jeg bruker denne, uten extenderne da jeg bor i en liten leilighet. Super fornøyd med den. Men den er laget for forbrukere så har ikke kjempe store config muligheter. Men god support, ser bra ut og fungerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen min er vel egentlig å bruke en knøttpc med dhcp og firewall og den slags. Og i utgangspunktet så skal dette hovedsakelig gi wifi dekning. 

Men er noob i utgangspunktet.. Så tror litt på denne. 

Takk for tilbakemelding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den og er kjempefornøyd! Kjøpte den fordi vi har tykke betongvegger trådløssignalene sliter med å komme seg gjennom. Får nå utnyttet min 100/100mbps linje i alle rom i leiligheten. Tidligere brukte jeg repeatere, som forsåvidt fungerte greit nok, men problemet var at telefoner slet med å koble seg til det beste aksesspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Nexst said:

Og nå flyter det sømløst i hele huset?

Jepp! Nettverket fungerer perfekt nå, ingen "sticky clients" som jeg hadde før.

 

 

9 hours ago, pcb said:

Jeg vurderer også denne. Men jeg lurer på hva forskjellen er på dette settet og en ubiquiti Security gateway og en eller flere unifi ac ap pro?

Amplifi er mye enklere, denne har langt i fra like mange innstillinger. Nå vet ikke jeg så mye om Unifi-serien, så jeg kan ikke svare på hva som faktisk er forskjell... Men Amplifi kan ikke så mye annet enn å gi deg basic funksjonalitet som internett, DHCP, gjestenett osv. Foreløpig ikke støtte for flere VLAN, som jeg vet mange ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.