Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

50% på HomeSeer?


kodax

Anbefalte innlegg

Er det 50% noe sted på HomeSeer noe sted nå?

 

Sitat

Og så må det nevnes at HomeSeer Tech selger programvaren sin til 50% rabatt minst to ganger i året, på våren (rundt mai) og i November ("Black November" som de kaller det, som en større utvidelse av Black Friday).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, kodax skrev:

Jeg trodde at standardversjonen av HomeSeer var lik PRO uten Designer og Plugins.

I følge denne er det billigere å kjøpe Standard+Designer+Plugins enn PRO: https://www.homeseer.com/support/newsletters/current-promo.htm

Er det noe jeg ikke har skjønt?

 

Jøss, det var rart. Du får riktignok med både Z-seer og Z-Flash med Pro også, men det var likevel litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kodax skrev:

Jeg trodde at standardversjonen av HomeSeer var lik PRO uten Designer og Plugins.

I følge denne er det billigere å kjøpe Standard+Designer+Plugins enn PRO: https://www.homeseer.com/support/newsletters/current-promo.htm

Er det noe jeg ikke har skjønt?

 

14 minutter siden, ZoRaC skrev:

Jøss, det var rart. Du får riktignok med både Z-seer og Z-Flash med Pro også, men det var likevel litt rart.

 

Prisen blir da en del høyere enkeltvis?

HS3:1023

HS3 Touch Designer: 819

Z-seer: 245

Z-Flash: 245

7x plugins: 7* 164: 1148

 

Totalt: 3480,-

 

HS3 Pro: 2456,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kodax skrev:

Hvorfor selger du?

Serveren min crashet for en stund tilbake. Av en eller annen grunn hadde jeg ikke backup av config-filen.

 

Så når jeg først måtte starte på nytt, så ville jeg bare teste ut andre systemer i mellomtiden :)

Meget mulig at jeg kjøper ny HS3 Pro lisens senere igjen om jeg finner ut av at det er det beste systemet for mitt behov, men det vil jo tiden vise.

 

Har forøvrig en tråd her om salg av lisensen

 

Vil naturlig nok selge den billigere enn hva du kan kjøpe den fra HS sin butikk.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.