Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Dørlås og alarm


Mr_Stian

Anbefalte innlegg

Hei. Er helt ny i Homeseer verdenen så dette er kanskje diskutert tidligere, men greide ikke å finne så mye.

 

Har fått satt opp Homeseer å er veldig i starten av å lære med dette. Men har nå fått satt opp styring av utelyset i første omgang.

Men har lurt litt på hvilke muligheter jeg har med eksisterende utstyr. Jeg har i dag Yale doorman V2 og Sector alarm. Kan jeg få dette til å snakke med Homeseer? Hva må eventuelt gjøres?

Vet det går an å få en modul til låsen hvor jeg kan bruke deres app til å sette den opp. Har ikke denne modulen enda.

Hos sector så skal jeg og ha tilgang til app, men har ikke brukt denne enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det scriptet. Nå har jeg ikke begynt å prøve meg på script enda så får se hvordan det går.

Ser at Sector nå også får opp status på dørlåsen i sin app.

 

Hva er det som må gjøres fra alarmen sin side for å få scriptet til å virke? Eller er det bare å sette det inn så skal det funke? Vet dette kanskje er litt rare spørsmål men er som sagt veldig ny i denne verdenen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.