Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Invalid value


Trash2000

Anbefalte innlegg

Hei! Har et event for våknelys på morningen. Tanken er at den gir begrenset lys på tre ulike lys i noen minutter, før den trigger fullt lys i hele huset. Problemet er at Fibaro-dimmerne logger med INVALID VALUE i loggen. Lyset slik oppsettet er nå slår seg på, men den gønner på med 100 % lysstyrke. Det går utover WAF.

 

Et annet problem er at Homeseer ikke godtar tidspunkt (06.35) pluss valg av dag (verken ukedager eller manuelt valg av dager).

 

Forslag?

va1.PNG

va2.PNG

va3.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dimmerne får "INVALID VALUE" har nok ikke noe med dette å gjøre, det er mer at assosiasjonene ikke er satt opp riktig for dem, så jeg hadde gjort det først.

 

Jeg hadde kuttet ut "Wait 5 minutes" og heller lagt delay på eventene du trigger etterpå. Da får du også mulighet til å kansellere dem senere. :) 

 

 

Kjører du på Zee2, Windows eller Linux? Tror jeg hadde gjort litt for å få orden på tidsformatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.