Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

HS3 + Sonos resume musikken når HS eventet har snakket ferdig


Nerox

Anbefalte innlegg

Hei. Har HS3 + Sonos.

 

Finnes det måte og resume musikken jeg hører på når Sonos plutselig sier at vaskemaskin er ferdig.

 

Når HS3 forteller til Sonos at vaskemaskinen er ferdig. Så kommer ikke musikken tilbake. Og da må jeg starte den manuelt. Finnes det noe triks på og løse det her ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg fungerer dette stort sett, men har lest fra HS-forumet at noen sliter mer enn andre. Det er viktig at du bruker versjon 3.1.0.22 som du finner under beta.

Du kan eventuelt lagre status før snakking og restore den etter snakking. Blir noe slikt:

image.png.da975f014f821955a3dfeafdcdc1d0bf.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd det nå. men funket desverre ikke :/

 

Hvordan er det og få spillelista mi inn i event? finner ingen der. har add den i my sonos på app. Men den er ikke på HS3 :/

 

Noe jeg har gjort feil? bruker spotify plugins på sonos

 

4 hours ago, iceball said:

Hos meg fungerer dette stort sett, men har lest fra HS-forumet at noen sliter mer enn andre. Det er viktig at du bruker versjon 3.1.0.22 som du finner under beta.

Du kan eventuelt lagre status før snakking og restore den etter snakking. Blir noe slikt:

 

frd.jpg

Endret av Nerox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som den blir oppdatert. kun første gangen jeg la sonos app inn i HS3. Ser siste sangen jeg spilte står fortsatt inne. og har hørt på mange andre nå. Så virker so den ikke oppdaterer seg live. Men kan pause og starte sangen via HS3. Men infon om sangen kommer ikke inn :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.