Linn85 Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 (endret) Kom over denne videoen: Jeg har TRE Phillips Hue og TREDVE Ikea Trådfri pærer/spotter. Og IKEA Gateaway er TEIT. Mens Phillip Hue er mye bedre. Noen som har overført alle fra ene til den andre? Endret 8. november 2018 av Linn85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn85 Skrevet 8. november 2018 Forfatter Del Skrevet 8. november 2018 så den derre... Eller slutten. Man må bare ha pærene i nærheten, for nyeste firmware gjør at man ikke trenger å gå gjennom Ikea sine Gateway. Men jeg må ha en "GU10" lampe. Som er koblet til enkel strøm og blir en ledning med spot på, som i videoen. Noen som vet hvor man kan finne det? OG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeVille Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 9 timer siden, Linn85 skrev: Noen som har overført alle fra ene til den andre? Jeg har overført Ikea-pærene mine til Hue-huben. Fungerer prikkfritt. Bruker en app Hue essentials (android) under overføringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Noen som har gjort det, og bruker Homekit?(da jeg la til Lightifypærer for et par år siden, så fungerte ikke Siri) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn85 Skrevet 10. november 2018 Forfatter Del Skrevet 10. november 2018 Jeg har fått det til nå. Men homekit finner de ikke.. Så da er det jo litt irriterende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfrode Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Da er det vel fremdeles bare Hue sine pærer som fungerer gjennom Hue og Homekit. Da flytter jeg heller IKEA-pærene mine til Deconz. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn85 Skrevet 10. november 2018 Forfatter Del Skrevet 10. november 2018 Ikea pærene funket via Siri når de var koblet via IKEA sin gateway, men der var de så sinnsykt ustabile, derfor jeg flyttet de til Phillips Hue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.