Gå til innhold
  • Bli medlem
Sleepy81

Grohe Sense Guard

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har kommet noe lenger med dette? 
Jeg får ikke koblet opp mitt, har kun fått satt opp hoveddelen. Må 2-3 forsøk før jeg finner sensorene, men før jeg har fått tastet inn passordet så er de borte fra ”nettet“ eller så står det feil passord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen

Tenkte jeg skulle ta en liten oppdatering på status anngående Grohe sense vannstopperen jeg kjøpte meg, og som har forårsaket enormt med frustrasjon og problemer. Men uansett, jeg sendte den til service avdelingen sammen med 3 de Grohoe senorene jeg fikk med, de oppdaterte firmwaren på selve vannstopperen, kjørte full test på den og senorene, og konkluderte med at alt utstyret nå var ok. Mottok dette i går, koblet opp vannstopperen og nå fungerte den perfekt med engang, jeg fant vlan nettverket den setter opp, og fikk koblet dette til mitt WIFI nettverk, og til slutt så koblet jeg den til hovedledningen i huset her, og den fungerer optimalt nå. :) 

Men... har enda samme problemene med disse sensorene, er ikke snakk om at jeg finner dems VLAN nettverk, har resatt disse 100 ganger snart, de er det enda noe galt med, skal sende de tilbake til butikken på mandag og få  meg noen nye. 

Men det er ingen tvil om at det var et SW problem med vannstopperen iallefall, så her har tydeligvis Grohe en utfordring, siden det er så mange som sliter med å få installert dette her. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...