Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Kompensering når ein berre har temperaturfølarar i taket


Garegaupa

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg er i ferd med å få sett opp smarthus basert på Z-Wave i desse dagar. Eg ser at eg i dei aller fleste rom kjem til å ende opp med temperaturfølarar berre i taket (røykvarslar og/eller multisensor). Er der nokon høveleg grei "tommelfingerregel" for kor mykje varmare det er oppunder taket i eit rom i forhold til nede med golvet? Eller er det såpass individuelt frå hus til hus/rom til rom at det ikkje går an å seie noko generelt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok direkte avhengig av hva slags konstruksjon det er over rommet. Er det et annet rom over? Hvor gammel og tett er konstruksjonen? Er det isolasjon i bjelkelaget? Er det betong? Er etasjen over "inne" eller "ute"?

 

Her må du nok kalibere rom for rom, det er det jeg selv forventer å gjøre når vi er ferdige med oppussingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, eg tenkte kanskje det var slik. ? Skulle hatt ein temperatursensor nede med golvet òg, sidan Futurehome (som eg skal ha) reknar snittet mellom sensorane i kvart rom, då burde det vel blitt nokolunde rett. Men så mykje pengar har eg ikkje tenkt å bruke på det, då kan eg heller ta jobben med manuell kalibrering! ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.