Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Kronerulling integrasjon smartprodukter


aleks

Anbefalte innlegg

Har gått gjennom et år med kreft og er drittlei av å sitte stille.

 

er det noen som kunne være med på

 

1. Komme med ønsker om integrasjoner (er det via flere plattformer bruker det mqtt)

2. Hva ikke fungerer i dag

3. Devices som nå hackes

4. Etc

 

trenger også utstyr dere evt ikke bruker som huber (homey, hjemneau, hs), sensorer, verisure, andre alarm, låsesystemer, dingler for Zwave og Zigbee etc

 

og evt kontanthjelp på aleksander.lyse@gnail.com (paypal mrk hjemmeutomasjon)

 

Det som ikke trengs selges enten, donasjoner som kommer inn ifm prosjekter, plugins, integrasjoner doneres til en kreft eller vedledig organisasjon vi blir enige om her.

 

 

Trenger du virkelig alt du har liggende? Fibaro kontrolleren, Yale sitt sikkerhetssytem, komponenter ca satt igjen fra verisure og andre partnere, programvare etc

 

 

Endret av aleks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2019 den 3.29, aleks skrev:

Har gått gjennom et år med kreft og er drittlei av å sitte stille.

Kreft er kjipt. Sannsynligvis noe av det kjipeste! :(

Håper alt er bra med deg og at du er på bedringens vei!

 

 

På 9.3.2019 den 3.29, aleks skrev:

jefg ønsker veldig p. Ofre, men brukt ovef49k på uttattyr utebinn Jeg håper dere oknnfb

.... men jeg lurer på om du skriver dette på mobil uten å lese gjennom det etterpå. Innlegget ditt er tildels vanskelig å forstå, dessverre...

 

 

Når det er sagt: Jeg er med på ALT som gir mer hjemmeautomasjon. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, Moskus said:

Kreft er kjipt. Sannsynligvis noe av det kjipeste! :(

Håper alt er bra med deg og at du er på bedringens vei!

 

 

.... men jeg lurer på om du skriver dette på mobil uten å lese gjennom det etterpå. Innlegget ditt er tildels vanskelig å forstå, dessverre...

 

 

Når det er sagt: Jeg er med på ALT som gir mer hjemmeautomasjon. :) 

 

Beklager, ble litt rotete går på sterk medisin og pleier ikke å få guts nok til å spørre om slike ting. Jeg har rettet opp litt for å forklare litt mer hva målet med prosjektet er; men hvis det er mot retningslinjene kan du slette posten :)

 

Jeg har også spurt de større bediftene om de ønsker å være med (norske og utendlaske), men pr dags dato har ingen vært interessert å f.eks gi bort en hub med kosmetiske skader til utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bryter ikke mot noen retningslinjer, iallfall ikke som jeg er klar over. ;) 

Det er muligens optimistisk, men om noen har noe utstyr de ikke vet hva de skal gjøre med, så kan det jo gjerne få et godt hjem. Men på det jevne er det nok få som har Homey'er eller tilsvarende liggende og slenge rundt seg...

 

19 timer siden, aleks skrev:

Jeg har også spurt de større bediftene om de ønsker å være med (norske og utendlaske), men pr dags dato har ingen vært interessert å f.eks gi bort en hub med kosmetiske skader til utvikling.

Nei, det må du nok regne med. Det koster 20 kr å bytte plastskallet på utsiden, og så har de i praksis en "ny" enhet. Refurbishing har kommet for å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 09/03/2019 at 03:29, aleks said:

trenger også utstyr dere evt ikke bruker som huber (homey, hjemneau, hs), sensorer, verisure, andre alarm, låsesystemer, dingler for Zwave og Zigbee etc

 

 

Jeg vet ikke om det er aktuelt, men jeg har liggende en del z-wave utstyr med US frekvens.
Et av mine første forsøk på Z-wave og skulle være "smart" og handle billig på nettet fra Homeseer. Tenkte ikke på at det er egen frekvens i EU ?
Dette kan kanskje brukes til lab//lek/skole el.l, men jeg tar ikke ansvar for frekvensfortyrrelser...
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.