Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro double Switch 2


Slabbedask

Anbefalte innlegg

Fibaro.thumb.PNG.ea543e22b9026eb6ec21a8f06f3c7db5.PNG

Mine Fibaro Duble Switch 2 responderer ikke. Hverken i z-seer 

Jeg har ikke laget noe event med bryteren denda, men den virker fysisk av på, samt at devicene viser riktig status.

Nå har jeg bare 2 stk duble switcher og begge har samme feil.

 

Hva kan det være tro?

Endret av Slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra etter jeg fjernet nodene og la de til igjen :) Prøvde d litt tidligere å på en, men da ble det ikke.

 

La inn en ny backup av UZB for noen dager siden for å få resatt optimaliseringen, ga z-wave nettet noen dager til å settle seg. Men ble ikke bedre. Ny backup i dag samt at jeg satte på en 2 meter lang usb skjøteledning. Da ser nettet fint ut med en gang, alle noder er grønne på z-zeer. Gi nettet litt tid nå, å sjekke senere

 

1744867721_RdB.PNG.99e4b1fc3975f747e5e424f324f26725.PNG

Kan få 1 eller 2 slike etter en test all z-seer. Men går jeg inn på noden og tester responsen med 10 pakker er det kjappt.

Er det vanlig,, eller har dere alt ok hver gang?

Endret av Slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.