Tom Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Ved ankomst hjem har jeg en sensor i døra som trigger og avhengig av hvor mange lux som er i en Multisensor (<20 lux) så skrur jeg på lyset. Er det noen som også stiller lysstyrke basert på antall lux det er i rommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stigvi Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, Tom skrev: Er det noen som også stiller lysstyrke basert på antall lux det er i rommet? Jeg gjør ikke det. Men forsinkelsen til hvor lenge det går før lyset går av igjen er styrt av lysstyrke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 Fant litt om det i Homeseer guiden, kan se litt på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 På 3.10.2020 den 22.26, Tom skrev: Er det noen som også stiller lysstyrke basert på antall lux det er i rommet? Ikke direkte, men bruker det som betingelse for når lyset i stua skal dimmes på kvelden. Ellers så styres selve belysningen etter Lux, men mengden settes etter "tid på døgnet" (dvs, morgen, dag, etc). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.