Helgemor Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Jeg har nå tatt skrittet inn i denne spennende verdenen. Jeg har investert i en Fibaro HC2 og en stabel med brannvarslere, termostater, dimmere (Qubino Flush Dimmer) og veggbrytere (Wallc-2). Og det er med de to siste jeg sliter: Jeg greier ikke å få veggbryterne til å styre dimmerne! Brukerveiledningen sier at jeg kan assosiere dem direkte ved å trykke på den knappen som skal aktiveres når en knapp på veggbryteren trykkes inn. Men jeg har ingen knapper på dimmeren. Og å få til dette i HC2 så enkelt ut, men jeg får det ikke til! Hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgemor Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Jeg kom litt nærmere ved å sette parametrene 1-4 og 11-14 riktig i veggbryteren. Men: HC2-programvaren må da være full av bugs? Jeg ber den for eksempel sette parameter 12 til 1. Da setter den parameter 12 til 0 og parameter 16 til 1! Parameter 16 er ikke beskrevet i dokumentasjonen, så hvor den tar det fra vet jeg ikke. Min HC2 har programvareversjon 4.056. Noen som har erfaring med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiderikFrom Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Har du riktig «size»? Tror ikke det er en bug i HS, men WallC2 er ikke akkurat det beste produktet. Her er dog en miniguide for oppsett av WALLC-2 jeg lagde på det gamle forumet: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1191806&p=22970470 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjelsvik Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Jeg har gitt opp denne bryteren. Må være bugget.. Ingenting gir logikk ift oppsett og hvordan den oppfører seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.