Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Bytte til Fibaro?


Thlian

Anbefalte innlegg

Har gitt homey noen dager nå, men hvis jeg skal ha et dashboard som jeg ønsker å både se på og å bruke, så har jeg forstått det slik at homey ikke har dette selv i sitt system. 

Men det har Fibaro, de har fra grunnen av et dashbord man kan forme til sitt eget. Og at de enten har eller kommer til å få zigbee støtte. Imens så får hue ta seg av den biten. 

Da tenker jeg på Home center 3. 

 

Ønsker ikke å gå så langt som homeseer håper jeg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde egentlig IKKE svare på denne, da jeg syns at homeseer  (med andre) blir for mye heft mellom meg og metallet.. 
 

For all del sjekk ut alternativene, det kan jo hende du har flaks og finner noe som er skinnende blankt med de funksjonene du trenger.

 

Men dersom du mener seriøst å styre noe så se bort i fra skinnende blankt og finn heller noe som setter virkemåten i førersetet.

Det er de tingene som virker helt uten at noen behøver å gjøre noe som helst, og aller helst ingen legger merke til som betyr noe.

 

Nåvel, det er min filosofi, andre bør selvfølgelig finne sin egen vei 😉

 

 

🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.